פרטים עלי

התמונה שלי
שלום, אני ערן, אופה, אוהב וחי לחם. מתגורר בפריס, נשוי, אבא לדריה ואירה, בנותי האהובות. במאפייה שלי, בלב הרובע ה-XV של פריס אני אופה לחמים ומאפים שאהובים עלי, כי יום בלי לחם, הוא יום בלי שמש. להתראות, ערן eran.boulanger@gmail.com

יום שבת, 21 במאי 2011

Speculoos - ולא בעוגיה

ספקולוס הן אותן עוגיות שמקורן בצפון אירופה, הן מתובלות בציפורן, קינמון, ג'ינג'ר, אגוז מוסקט. טעמן קרמלי, והמרקם פריך במיוחד הודות לסוכר החום המשמש במתכון. בדרך כלל אני מכין עוגיות כאלו לקראת עונת חג המולד. בחורף הן מאד פופולריות, והן הולכות מצויין עם יין חם.
לאחרונה טעמנו ממרח ספקולוס, והחלטתי לנסות ולשלב אותו במתכונים שונים
קודם כל בעוגת השוקולד העשירה, שנתתי לה הפעם "לב של ספקולוס"



דייניש ספקולוס עם אגוזי לוז קלויים


ושבלול ספקולוס ואגוזים קלויים הפעם עם בצק קרואסן



 וכן, זה טעים כמו שזה נראה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה